Aller au contenu

Perks de la prochaine session


LeMark

Messages recommandés

Format is: Name, Level, Requirement, Effect, Ranks of the Perk You would continue to get perks at every 3rd level, with 1 additional support perk every 4 levels. Bloody Mess Same Bruiser Gives +4 Strength, -2 AP, Doubles Melee Damage from Str Chem Reliant All drugs are permanent addictions, time of effect is doubled. Chem Resistant Suffer no addiction effects, Stims do half effect Fast Metabolism Doubles En affect on Healing Rate, Drug effects work for half normal time Fast Shot Gives -1 AP for 1H, -2 AP for 2H, +5 Damage, Can't aim shots Finesse Same Good Natured Heavy Handed All Unarmed attacks cause a knockdown, +5 Final Damage, -20 on the crit table Jinxed Same Kamikaze Gives +20 AC, - 5% DR Night Person - One Hander Gives +20% to hit 1H, -40% to hit 2H, +5 Final Damage when using 1H Sex Appeal - Skilled Same, doesn't affect support perks Small Frame Same Bonehead Gives -1 Int, shots effecting you suffer -10 on the critical roll for Head and Eyes Pig Eyes Gives -1 Pe, +40 AC when your eyes are targetted Specials Gain Agility 12 AG < 10 +1 to Agility 1 Gain Charisma 12 CH < 10 +1 to Charisma 1 Gain Endurance 12 EN < 10 +1 to Endurance 1 Gain Intelligence 12 IN < 10 +1 to Intelligence 1 Gain Luck 12 LK < 10 +1 to Luck 1 Gain Perception 12 PE < 10 +1 to Perception 1 Gain Strength 12 ST < 10 +1 to Strength 1 Anti Crit Quick Recovery 3 AG 6 Effects of Knockout/down/lost turn are reduced to 1/3rd 1 Stonewall 6 ST 6 En Roll to ignore knockout, En-5 roll to ignore knockdown 1 Iron Grip 9 ST 6 En Roll to ignore Arm Cripple, En-5 roll to ignore Weapon Drop 1 Man of Steel 12 En 6 + Str 6 Gives -10 on the critical table to hits targetting you 1 Sniper More Critical 3 LK 4 +5% to Critical Chance 1 Even More Critical 6 LK 6 Gives +10% to Critical Chance 1 Sharpshooter 9 PE 6, IN 6 +2 to PE for determining range 1 Better Criticals 12 PE 6, LK 6 +20% on critical hit table 1 Burster Weapon Handling 3 AG 6 Gives +3 to ST for weapon handling Strength checks 1 Bonus Ranged Damage- 6 Ag 6 Gives +1 to Ranged Damage 1 Bonus Ranged Damage 9 AG 6, LK 4 Gives +2 to Ranged Damage 1 More Ranged Damage 12 Ag 6, LK 6 Gives +2 to Ranged Damage 1 Dodging HtH Evade 3 Unarmed/Melee 75% Gives 20% AC if only Unarmed or Melee weapons are in either hand 1 HtH Evade+ 6 Unarmed/Melee 150% Gives 40% AC if only Unarmed or Melee weapons are in either hand 1 Dodger 9 AG 8 Gives +20 to AC 1 Dodger+ 12 AG 10 Gives +40 to AC 1 Tank Toughness 3 EN 4 Gives +5% to DR and +2 to DT 1 Even Tougher 6 EN 6 Gives +10% to DR and +3 to DT 1 Adrenaline Rush 9 En 5 Gives +15% DR when less than 50% HP 1 Lifegiver 12 EN 4 Gives +30 to HP 1 Lifegiver+ 15 EN 6 Gives +40 to HP 1 Medic Healer 3 PE 4, IN 4, First Aid 50% Gives +15-25 HP healed when using First Aid 1 Healer+ 6 PE 6, IN 6, First Aid 100% Gives +30-50 HP healed when using First Aid 1 Living Anatomy 9 Doctor 100% Doubles chance of Critical Failure/Success, +2 to damage to living creatures 1 Medic 12 First aid 150%, Doctor 150% Halves FA/Doc timeouts 1 Sneak Silent Running 3 AG 6, Sneak 50% Ability to sneak and run at the same time 1 6 AG 6, Sneak 75% You don't lose sneak when you're shot 1 Ghost 9 AG 8, Sneak 100% +30% to Sneak in dark conditions 1 Silent Death 12 AG 8, Sneak 125% Auto crit with +20 on roll for HtH, Throwing or Pistol attacks from behind in Sneak mode 1 HtH Damage Bonus HtH Damage 3 AG 6, ST 6 Gives +3 to HtH Damage 1 Bonus HtH Damage+ 6 AG 6, ST 6 Gives +5 to HtH Damage 1 Bonus HtH Damage++ 9 AG 6, ST 6 Gives +7 to HtH Damage 1 HtH Criticals 12 Str 8 Gives +25 on the crit roll when using unarmed or Melee Weapons Throwing Heave Ho! 6 None Gives +1 ST when determining throwing range. Max Range increased by 3 1 Heave Ho!! 9 None Gives +1 ST when determining throwing range. Max Range increased by 3 1 Flamer Pyromaniac 9 Big Guns 100% Extra +20 damage with fire-based weapons 1 Pyromaniac 12 Big Guns 150% Extra +20 damage with fire-based weapons 2 Bonus AP Bonus Move 3 AG 5 +2 AP to total AP for movement 1 Fast Reload 6 AG 5 Reloading takes only 1 AP 1 Action Boy 9 AG 5 Gives +1 AP 2 Action Boy Bonus HtH Attacks 15 AG 6 HtH attacks cost 1 less AP 1 Bonus Rate of Fire 15 AG 6 Ranged weapon attacks cost 1 AP less 1 Various Awareness 3 PE 5 Detailed info about examined critters 1 Earlier Sequence 3 PE 6 +2 to Sequence 1 Back-up Perks Swift Learner 4 IN 4 +5% to every XP gain 3 Educated 6 IN 6 +2 skill points when you gain a level 3 Karma Beacon 9 CH 6 Karma * 2 for NPC reactions and modifiers 1 Light Step 8 AG 5, LK 5 Less chance to set off a trap 1 Magnetic Personality 8 None 1 extra slot in companion limit 1 Resistance Faster Healing 4 En 4 Gives +3 En for Healing Rate 3 Rad Resistance 8 En 6 Gives +X% to Radiation Resistance and Poison 2 Snakeater 12 En 8 Gives +X% to Radiation Resistance and Poison 2 Barter Negotiator 4 Ch 4 Gives 30 skill points to Barter 1 Salesman 8 Ch 5, Barter 50% Gives 60 skill points to Barter 1 12 Ch 6, Barter 125% 1 Speech Speaker 4 Ch 4 Gives 30 skill points to Speech 1 8 Ch 5, Speech 50% Gives 60 skill points to Speech 1 Sex Appeal 12 Ch 6, Speech 125% 1 Thief Thief 4 Ag 6 Gives 30 skill points to Steal 1 Harmless 6 Steal 50% +40% to Steal 1 Master Thief 8 Ag 7, Steal 50% Gives 60 skill points to Steal 1 Pickpocket 12 Ag 8, 125% Steal Halve size and facing modifiers when stealing 1 Outdoors Cautious Nature 3 PE 6 3 to PE when determining placement in encounters 1 Scout 3 PE 7 1 to view range on World map 1 Survivalist 4 En 4 Gives +30 skill points to Outdoorsman, +1 to view range on World map 1 Ranger 8 En 5, Outdoors 50% Gives +60 skill points to Outdoorsman, doubles PE when determining placement in encounters 1 Pathfinder 12 En 6, Outdoors 125% Travel speed increased by 25% 1 Explorer 9 None Higher chance to find special encounters 1 Carry Quick Pockets 4 None Inventory actions cost 2x less AP 1 Strong Back 8 None +22 kg to Carry weight 1 Pack Rat 12 None +22 kg to Carry weight 1 Repair 4 Int 4 Gives +30 skill points to Repair 8 Int 5, Repair 50% Gives +60 skill points to Repair Mr. Fixit 12 Int 6, Repair 125% Some Bonus to repairing Science 4 Int 4 Gives +30 skill points to Science 8 Int 5, Science 50% Gives +60 skill points to Science 12 Int 6, Science 125% Some bonus to dismantling Traps 4 Pe 4 Gives +30 skill points to Traps 1 8 Pe 5, Traps 50% Gives +60 skill points to Traps 1 Demolition Expert 12 Pe 6, Traps 125% Extra damage and no failures with explosives 1 Lockpicking 4 Ag 6, Lockpick 125% Gives +30 skill points to Traps 8 Ag 7, Lockpick 50% Gives +60 skill points to Traps 12 Ag 8, Lockpick 125% Gain extra items from lockers in Encounters Gambling Gambler 4 Lu 4 Gives +30 skill points to Gambling 1 8 Lu 5, Gambling 50% Gives +60 skill points to Gambling 1 12 Lu 6, Gambling 125% La source n'est pas un membre du staff de FOnline 2238, mais un joueur actif depuis TRÈS longtemps, so à prendre avec précaution... Cette source ajoute que le wipe serait "soon!".

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

On en avait déjà eu un avant goût... Perso je trouve que c'est n'importe quoi ! Déjà que la session actuelle est la plus longue jamais connue et la plus déséquilibrée, au lieu de faire du micro-ajustage là ils changent tout le système de special/traits/perks. Non seulement ça va perdre les joueurs mais je me demande comment ils ne peuvent pas appréhender un changement aussi grand dans la mécanique de jeu !

aoplogowiki.png
FOnline: Ashes of Phoenix

No Fate No Fear

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Bah écoute, moi au contraire ça me redonne envie à fond d'y jouer. Rien que pour test, puis je pourrais enfin me faire un cac valable, de plus si les backup perks sont une réalité, on pourra enfin avoir un perso dédié pvp qui saura crafter! Après les débats interminables sur les alts, la solution est pas mauvaise. Que du bon en ce qui me concerne, et enfin un changement majeur dans le jeu. Plein de possibilités de builds.

Dégagez...J'ai mal au bout des mains.
http://www.youtube.com/watch?v=eXo97MyK9p0&feature=related

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

OMG ! Haha si avec ça on se fend pas la gueule, j'ai pas tout lu mais rien qu'à FastShot -2AP pour les armes à 2 mains je fais : :eek6: Exactement comme Krok, c'est un truc comme ça qu'il me fallait pour rejouer à fond. Edit : "Pig Eyes Gives -1 Pe, +40 AC when your eyes are targetted" Hahahaha ! Plus je lis et plus y'en a qui sont abusé, trop fort. Lifegiver = OMG. Si c'est fiable et que ça sera vraiment comme ça, je décolle plus du jeu. Trop de builds à tester, là je dis énorme.

Let me tell you something 'bout the government -
They fucking up the environment -
They taking all the fucking beautiful animals -
And making them fucking EXTIIINCT !

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Version qui date d'au moins un mois, j'ai entendu parler de perks qui seront là de façon sûres qui sont pas présentes ici. Plusieurs effets on été modifiés (en tout je l'espère, sur certains points le déséquilibre saute totalement aux yeux). Sinon, bah... Ça à l'air cool, mais putain, les builders vont avoir un de ces boulots ;p Note à Wilks: t'as un wipe de retard.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

×
×
  • Créer...