HawK-EyE Posté(e) le 16 avril 2013 Posté(e) le 16 avril 2013 Brian Fargo talks about the industry, Kickstarter, and how reactivity is at the core of both Wasteland 2 and Torment: Tides of Numenera."Player choice is everything" - Q&A with Fallout creator Brian Fargo | GamesRadarwww.gamesradar.comFallout, Wasteland, The Bard’s Tale – these are some of the games created by Brian Fargo. It’s fair to say that he’s been around the games industry for a while, and he was the founder of legendary studio Interplay back in 1983, which worked with development studios like Blizzard, BioWare and Shiny E... 76c35923860f2fe839d141cb0fcba744 >Lire la suite ... Citer pour me contacter: [email protected] -> [email protected]
Messages recommandés
Rejoindre la conversation
Vous pouvez publier maintenant et vous inscrire plus tard. Si vous avez un compte, connectez-vous maintenant pour publier avec votre compte.
Remarque : votre message nécessitera l’approbation d’un modérateur avant de pouvoir être visible.